Little Maido 3

Giovinco69 - Periodico de Poland -

Publicado en Poland - Debates y Analisis politico - 05 Jan 2017 07:32 - 3



馃拲 MORDOR - Wczoraj o 18:53
O 19:00 zaczynamy debat臋 prezydenck膮
@PhorKILLICK聽 i @Preparacik
PhorKILLICK - Wczoraj o 18:54
W gotowo艣ci.
Preparacik - Wczoraj o 18:54
Obecny
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 18:57
Ch臋tnych do zadawania pyta艅 prosz臋 o ich przygotowanie i przes艂anie do mnie na PM
1 min
PhorKILLICK - Wczoraj o 18:59
chwilka jeszcze, mam pytanie. Czy na pewno jest wst臋p wolny dla wszystkich?
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:00
tak na 100%
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:00
Je偶eli jest to bez 偶adnych wyj膮tk贸w, to albo zaproszenie publiczne wygas艂o, albo co艣 jest niekoniecznie na rzeczy.
Dow贸d od jednego z graczy: http://screenshot.sh/m3e0tFJEMR6ZE
ScreenShooter
Check this screenshot!
ScreenShooter
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:01
https://discord.gg/krVmn
Zaproszenie wygas艂o
Da艂em ju偶 nowe na shut
mo偶e wygas艂o
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:02
Tak czy inaczej, jestem got贸w.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:02
Witam kandydat贸w i zgromadzonych wyborc贸w i go艣ci
Kr贸tko i na temat
@PhorKILLICK Zaczyna rund臋 pyta艅
lecimy pytanie odpowied藕
Potem @Preparacik聽 to samo
jak sp艂yn膮 pytania od wyborc贸w
b臋dziemy wplata膰 je pomi臋dzy wasze
Prosz臋 @PhorKILLICK
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:05
Dzi臋kuj臋.
Zaczn臋 od podstawowego pytania.
Sk膮d motywacja, by stan膮膰 w wy艣cigu o fotel prezydencki?
Preparacik - Wczoraj o 19:09
Motywacja. Hmm. W sumie mam troch臋 czasu, chcia艂em si臋 wypr贸bowa膰 i zobaczy膰 czy dam rad臋. Nigdy nie by艂em Prezydentem, jak ju偶 si臋 bawi臋 w t臋 gr臋 i udzielam w Rz膮dzie i Kongresie postanowi艂em p贸j艣膰 za ciosem. Z drugiej strony nie ma te偶 za wielu ch臋tnych do obj臋cia tej pozycji, a obawiam si臋 zbyt radykalnych zmian. Nie m贸wi臋, 偶e nie chc臋 zmian, jestem na nie otwarty, ale nie na wielkie i nie pochopne.
To wszystko ode mnie co do tego pytania.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:10
Mamy pytanie od wyborcy
Lyell Third: a chcialbym wiedziec czy Phor bierze leki na uspokojenie jak mu odbije?
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:11
Niekoniecznie pytanie na temat, ale grzeczno艣膰 ka偶e odpowiedzie膰.
Domyslam si臋, o kt贸re sytuacje mowa. Najlepsz膮 odpowiedzi膮 na nie by艂yby s艂owa Aleksandra Fredry w jednej z jego Ba艣ni, kt贸rych ze wzgl臋du na por臋 dnia nie powinno si臋 raczej przytacza膰.
Jeden z graczy stwierdzi艂 jaki艣 czas temu, 偶e takie wydarzenia tylko nadaj膮 kolorytu szaremu 偶yciu ePolaka.
Jednak, jako 偶e ich kombinacja mo偶e zgubnie wp艂yn膮膰 na pozycj臋 ePa艅stwa, zosta艂y podj臋te odpowiednie 艣rodki. Nie chc臋 jednak publikowa膰 贸w recepty ze wzgl臋du na dane osobowe.
Dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:15
@Preparacik zadajesz pytanie
Preparacik - Wczoraj o 19:15
Moje pytanie jest takie. Phor startujesz z niech臋ci do nas, czy faktyczcnie masz jaki艣 plan, kt贸ry mo偶e wypali膰, a kt贸ry nie sko艅czy si臋 totaln膮 kl臋sk膮 i kolejn膮 Twoj膮 ucieczk膮?
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:16
M贸j start jest motywowany dwoma wydarzeniami.
Pierwszym聽 wydarzeniem jest d艂ugie i intensywne namawianie ze strony kilku os贸b podzielaj膮cych podobny punkt widzenia w wypadku jednej, konkretnej rzeczy(edytowane)
Drugim jest rzecz, kt贸ra zaskakuje mnie od jakiego艣 czasu. Mianowicie: sytuacja kraju na arenie mi臋dzynarodowej.
Dziekuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:18
ok mamy kilka ju偶 pyta艅 od wyborc贸w
rafal: Dlaczego zdecydowa艂e艣 si臋 kandydowa膰? Czy uwa偶asz to za dobry pomys艂 w sytuacji, w kt贸rej zaanga偶owa艂e艣 si臋 w rozw贸j innej gry i w planach masz zako艅czenie gra膰 w ereva.
pyt do Phora
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:19
Tutaj wyja艣nienia powinny bardziej udziela膰 osoby, kt贸re doprowadzi艂y do startu.
Jednak jest jedna rzecz, kt贸ra mo偶e mnie wyr贸偶nia膰, a o kt贸rej cz臋艣膰 os贸b pewnie zapomnia艂o b膮d藕 woli zapomnie膰, patrz膮c przez pryzmat wszelkich negatywnych rzeczy zwi膮zanych z moj膮 osob膮.
Mianowicie: sporo w moim stylu gry zale偶y od motywacji. Kiedy by艂em zmotywowany (stycze艅 ubieg艂ego roku), kraj m贸g艂 zosta膰 nazwany pierwszym posiadaj膮cym ca艂y pakiet bonus贸w.
Niestety na pocz膮tku lutego nie znalaz艂em jakiejkolwiek osoby na stanowisko CP. To wywo艂a艂o moj膮 frustracj臋 i drastyczny spadek motywacji.
Ukrai艅ski troll tylko dope艂ni艂 skali goryczy. Z tego powodu sta艂em si臋 mocno dra偶liwy na temat moich danych osobowych.
Dzi臋kuj臋
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:23
Lyell Third: pytanie do obu: jak widz膮 nasze nast臋pne ruchy w sojuszu?
Lyell Third: i do phora czy zamierza do rz膮du wpu艣ci膰 ambru, youmu?
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:25
Odpowiem na pierwsze pytanie Lyell'a
Sporo ludzi b臋d膮cych na czele wielkich korporacji m贸wi, 偶e sukces jest zwie艅czeniem pasma pora偶ek. Zwyci臋stwo przynosi satysfakcj臋. Pora偶ka za艣 do艣wiadczenie.
Dzi臋kuj臋. Odpowiedzie膰 na kolejne pytanie czy teraz kolej @Preparacika?
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:28
Prosz臋 @PhorKILLICK聽 bo widz臋 偶e @Preparacik聽 jeszcze pisze
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:29
Ruchami w sojuszu zajm臋 si臋 na koniec.
Na temat sk艂adu przysz艂ego rz膮du: Mia艂em styczno艣膰 ju偶 wsp贸艂pracowa膰 z ambru oraz SKNem, znanym wam jako Youmu b膮d藕 Seija.
W obydwu przypadkach nie by艂a to zbyt owocna wsp贸艂praca.
Postawi艂bym kompetencj臋 ponad znajomo艣ci. Z jednym, ma艂ym wyj膮tkiem.
Wyj膮tek o tym pewnie doskonale wie.
Dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:31
@Preparacik
Preparacik - Wczoraj o 19:31
Nast臋pne ruchy, kt贸re wykona艂bym ja to na pocz膮tek poczekanie na zmiany surowcowe i zobaczenie co nam przypadnie. Nast臋pne ruchu stricte w samym sojuszu? Prawdopodobnie trzeba b臋dzie zmieni膰 rozk艂ad MPP bior膮c pod uwag臋, 偶e wejd膮 te偶 bitwy morskie, kt贸re do ko艅ca nie wiadomo jak b臋d膮 wygl膮da膰. Co dalej, jestem got贸w zrobi膰 referendum czy chcemy pozosta膰 w VV, ale najpierw chc臋 mie膰 plan, kt贸ry zapewni nam pozostanie w dobrych stosunkach z naszymi obecnymi sojusznikami i zapewni nam pozostanie na mapie i przyzwoity bonus.聽 Nie wiem czy dobrze zrozumia艂em pytanie, ale moim zdaniem pozostanie w sojuszu na razie jest dla nas najlepsze.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:32
szklaramusPL: pytanie do obu co zamierzaj膮 zrobi膰 aby pom贸c pocz膮tkuj膮cym graczom ew czy maj膮 jaki艣 plan na sci膮gniecie nowych graczy do gry
kto gotowy odpowiada(edytowane)
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:34
Pomys艂贸w jest kilka. Gorzej z wykonaniem, gdy偶 w obecnych czasach b臋d膮 wymaga膰 one nak艂ad贸w finansowych.
Jednym z pomys艂贸w jest op艂acenie reklamy na portalach spo艂eczno艣ciowych. W dobie ostatnich wydarze艅 mo偶e to nawet przynie艣膰 du偶o wi臋ksze korzy艣ci - wszystko zale偶y od doboru targetu.
Ale wywo艂anie Baby Boomu to jedno. Utrzymanie tego偶 to kolejna sprawa.
A w wypadku gry samej rzucaj膮cej k艂ody pod nogi pocz膮tkuj膮cym graczom to przechodzi do formy wyzwania, przed kt贸rym musia艂by stan膮膰 ca艂y nar贸d.
Chocia偶by "tani karakan" dla m艂odych graczy w celu szybkiego rozwoju ich rankingu.
Dzi臋kuj臋.
Preparacik - Wczoraj o 19:38
Jako Prezydent b臋d臋 stara艂 si臋 robi膰 to co robi艂 gio10, a wi臋c dofinansowania w postaci darmowej broni na bitwy wskazane przez Rz膮d. Mo偶emy pomy艣le膰 nad jak膮艣 baz膮 fooda, aby w ka偶dej chwili m艂ody gracz m贸g艂 si臋 po niego zg艂osi膰. Pomoc m艂odym graczom za pomoc膮 art贸w edukacyjnych w co warto inwestowa膰, czego nie warto. Sposob贸w jest wiele, jednak samemu wszystkiego nie da si臋 ogarn膮膰, a mamy deficyt ch臋tnych. Co do BB, ci臋偶ka sprawa, ciekawy pomys艂 rzuci艂 gio69 z reklam膮 na fejsie, zobaczymy co z tego wyjdzie.
R贸wnie偶 dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:38
Giovinco69: Witam min臋艂o 25 minut, mia艂a by膰 debata o polityce zagranicznej a jest o Phorze. Nadajcie tempo tej偶e konwersacji albo ludzie pousypiaj膮 pozdrawiam. Moje pytanie do obydwu kandydat贸w. Jaki jest Wasz cel numer jeden do osi膮gni臋cia na arenie mi臋dzynarodowej po obj臋ciu urz臋du pozdrawiam.
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:39
Za miesi膮c chcia艂bym zobaczy膰 Polsk臋 stoj膮c膮 dumnie. Patrz膮c膮 w prz贸d. I przede wszystkim niezale偶n膮.
Najpewniej nie b臋dzie si臋 to podoba膰 wielu osobom, jednak to Polacy s膮 - zar贸wno w rzeczywisto艣ci, jak i w grach podobnego typu - zarzewiem, od kt贸rego sytuacja polityczna potrafi si臋 zmieni膰 diametralnie.(edytowane)
Dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:41
@Preparacik
Preparacik - Wczoraj o 19:41
Cel numer jeden: mocna pozycja w obecnym sojuszu i bonus pozwalaj膮cy m艂odym graczom na komfortowe produkowanie chleba i broni w kraju.
R贸wnie偶 dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:42
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Czy Preparacik przedstawi rozliczenia na bie偶膮co
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Czy Preparacik jako kolejny kandydat z r膮k WS przedstawi stosowne wyjasnienia co sie stalo z rozliczeniami i brakujaca kwota z rzadow Aphoana?
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:42
Mog臋 r贸wnie偶 odpowiedzie膰 na pierwsze pytanie?
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:42
prosz臋
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:44
Informacja zwi膮zana z bud偶etem pa艅stwa jest rzecz膮, kt贸ra powinna by膰 jednocze艣nie dost臋pna dla ka偶dego obywatela, jak i ukryta dla mi臋dzynarodowego og贸艂u. Przewiduj臋 utworzenie/reaktywacj臋 ksi臋gi przychod贸w/wydatk贸w, kt贸ra by艂aby dostepna dla ka偶dego zainteresowanego obywatela.
Niestety, jako 偶e lex retro non agit, pierwszym dniem dzia艂ania 贸w arkusza by艂by 6 stycznia.
Dzi臋kuj臋.
Preparacik - Wczoraj o 19:46
B臋dzie to bardzo ci臋偶kie do zrobienia, ale postaram si臋 偶eby wszystko by艂o na bie偶膮co i transparentnie. Jednak tak jak m贸wi臋, samemu b臋dzie ci臋偶ko, ale mam nadziej臋 uzyskania pomocy od Ministra Finans贸w. Co do sprawy Aphiana, nie wiem czy jest to w og贸le mo偶liwe, czy kto艣 w og贸le posiada rozliczenie z tamtego czasu, jak si臋 uda co艣 takiego zdoby膰 to to dostaniecie.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:46
rafal: Prosz臋 poda膰 3 najlepsze kraje kt贸re uwa偶acie za dobrych sojusznik贸w na kt贸rych mo偶na polega膰 oraz 3 najgorsze kraje kt贸re wg z Was zawodz膮 i nie nadaj膮 si臋 na sojusznik贸w?
@PhorKILLICK @Preparacik
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:49
Kraj, kt贸ry wywo艂a艂 na mnie bardzo pozytywny wp艂yw to Stany Zjednoczone. Od pierwszych dni wsp贸艂pracy ta zdaje si臋 nie zawodzi膰. Na plus ostatnio mo偶na oceni膰 tak偶e nasze relacje z Francj膮 czy Albani膮.

Du偶o 艂atwiej jest wymieni膰 kraje, kt贸re zawodz膮 na ca艂ej linii i od kt贸rych najlepiej by艂oby sta膰 jak najdalej. Mam tu na my艣li skrajnie nacjonalistyczn膮 Serbi臋 oraz graj膮c膮 bardzo taktycznie, ale i cz臋sto bardzo nieczysto Turcj臋.(edytowane)
Dzi臋kuj臋.
Preparacik - Wczoraj o 19:53
Mi osobi艣cie najlepiej wsp贸艂pracuje si臋 z Iranem. Dobrym sojusznikiem przez ca艂y czas jest tak偶e Turcja, poziom otrzymanego od nich DMG jest dla nas zwykle zbawienny. Zwykle mo偶na liczy膰 te偶 na Tajwan. Nie wiem czy chodzi o kraje z naszego sojuszu czy og贸lnie, ale wsp贸艂pracy z Chorwacj膮 sobie nie wyobra偶am.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:53
ambru: Ja mam pytanie: Czy nowy prezydent rozliczy r贸wnie偶 poprzednich prezydent贸w, mam na my艣li aphiana gio10 i gio69, a nie bedzie tylko narzeka艂, 偶e youmu okrad艂 kraj jak to ma w zwyczaju ca艂e WS. Pozdrawiam
ambru: Kolejne pytanie, co zamierzasz zrobic z PGB, i cz艂onkami ktorzy teraz bij膮 zgodnie z rozkazami.
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:54
Nie jest mi wiadome, ile kto "nakrad艂" a sam "nakrad艂em" okr膮g艂e 0 sztuk z艂ota (艣miech).
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:54
ambru: Kolejne pytanie, co zamierzasz zrobic z PGB, i cz艂onkami ktorzy teraz bij膮 zgodnie z rozkazami.
Preparacik - Wczoraj o 19:55
Tak jak pisa艂em ju偶 wcze艣niej, Aphiana b臋dzie rozliczy膰 bardzo ci臋偶ko. Co do gio10 nie rozumiem zarzut贸w bo kilkukrotnie przedstawia艂 swoje rozliczenie. Liczb z kadencji Gio69 nie znam.
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:55
Sam jednak wychodz臋 z za艂o偶enia, 偶e jednym z obowi膮zk贸w prezydenta jest sprawi膰, 偶eby stan skarbca NIE zmniejszy艂 si臋 pod koniec kadencji.
Preparacik - Wczoraj o 19:57
Dla mnie PGB, czyli PRYWATNA Grupa Bojowa mo偶e sobie istnie膰. Ale je艣li chc膮 by膰 uwa偶ani przez Rz膮d i mie膰 dost臋p do dofinansowa膰 nie mog膮 notorycznie bi膰 przeciw rozkazom. Koniec kropka. Co do cz艂onk贸w, kt贸rzy teraz bij膮 zgodnie z rozkazami, to poprosz臋 o zestawienie bitw, kiedy rzeczywi艣cie bili zgodnie z rozkazami, a kiedy przeciw naszym sojusznikom. Dzi臋kuj臋
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:57
Je艣li za艣 chodzi o PGB: Za艂o偶yciel grupy sam jasno okre艣li艂 si臋 jako grupa PRYWATNA. S膮 ludzie nie widz膮cy z tym problem贸w. Ale s膮 te偶 ludzie (g艂贸wnie z zagranicy), kt贸rzy podnosz膮 dono艣ny lament, gdy tylko zobacz膮 bia艂o-czerwon膮 flag臋 nie po tej stronie, co trzeba.
Preparacik - Wczoraj o 19:58
Przepraszam @PhorKILLICK, 偶e wci膮艂em si臋 w kolejke.
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:58
Nic nie szkodzi.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 19:59
mog臋 nast臋pne pytanie ?
PhorKILLICK - Wczoraj o 19:59
Wracaj膮c: Sporo zale偶e膰 b臋dzie tutaj od dobrej woli cz艂onk贸w PGB. Je艣li zdecyduj膮 si臋 wspiera膰 cele kraju, nic nie stoi na tym, by mieli prawo do dofinansowa艅. Dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:00
raczek32: 1. Chcia艂bym us艂ysze膰 konkretn膮 deklaracj臋, w ktor膮 stron臋 po贸jdzie Polska na arenie mi臋dzynarodowej? VV czy walka przeciw Turcji i Iranowi? 2. Jakiego rodzaju dofinansowania planuje nowy CP i z jakich 艣rodk贸w? 3. Czy jest pomys艂 na zwi臋kszenie rezerwy bud偶etowej, mo偶e obecny poziom jest zadowalaj膮cy czy ca艂e 偶ycie na kredycie jest lepsze?

raczek32: 3. Fabryki pa艅stwowe, beda czy nie, jak tak to jak je zabezpieczy膰 przed "r贸偶nymi" wydarzeniami?
po tym pytaniu Pytania bezpo艣rednie zacznie @Preparacik
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:06
1. Walka o silniejsz膮 pozycj臋 w VV, a je艣li to nie wypali to dopiero decyzja o wystapieniu z sojuszu, po wcze艣niejszych konsultacjach z obywatelami.
2. By m贸c to okre艣li膰, musia艂bym najpierw zna膰 dok艂adne zasoby kraju. Stuprocentowo pojawi艂oby si臋 dofinansowanie na bitwy i 偶ywno艣ciowe, z naciskiem na m艂odszych graczy.
3. By istnia艂y fabryki pa艅stwowe, potrzebny by艂by jeden wp艂ywowy gracz b膮d藕 "narodowe konto", nastawione na rozw贸j kraju. Obydwie opcje s膮 bardzo ryzykowne, st膮d my艣la艂em bardziej o li艣cie fabryk pa艅stwowych b臋d膮cych w posiadaniu przez r贸偶nych graczy i otrzymuj膮cych fundusze na rozw贸j w zamian za regularne dostawy wyposa偶enia "Made in Polska"(edytowane)
Preparacik - Wczoraj o 20:08
Zostajemy w VV, staramy si臋 jak najlepiej przygotowa膰 do nadchodz膮cych zmian. Uwa偶am, 偶e radykalna zmiana w tym momencie sko艅czy艂aby si臋 dla nas z ma艂膮 mo偶liwo艣ci膮 jakichkolwiek ruch贸w. Dofinansowania do broni, tak jak to by艂o w ostatnim okresie, wspomina艂em te偶 o graczach m艂odszych - tutaj fundusze b臋d臋 chcia艂 uzyska膰 od graczy najlepiej rozwini臋tych. 艢rodk贸w za wiele nie mamy faktycznie, sytuacja poprawi si臋 mo偶e przy najbli偶szej promocji na fabryki. Rezerw臋 bud偶etow膮 pr贸bowa艂bym zwi臋kszy膰 dobrym uk艂adem z wypo偶yczeniem regionu/region贸w. Co do pa艅stwowych fabryk, sprawa do przegadania. Jest to wykonalne, tylko kto by ja prowadzi艂, jak by to dzia艂a艂o - na to naprawd臋 trzeba dobry plan, czego nie jestem w stanie teraz zaproponowa膰.
Dzi臋kuj臋.
@馃拲 MORDOR rozumiem, 偶e to koniec pyta艅 od wyborc贸w?
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:09
nie, to nie koniec
:smiley:
ale prosz臋 o pytanie od @Preparacik do @PhorKILLICK
Preparacik - Wczoraj o 20:10
Aaa okej
Widz臋, 偶e Phor nie planuje jednak wychodzi膰 z VV, w takim razie co z nie lubian膮 przez niego Turcj膮?
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:13
Turcja to kraj, kt贸ry znalaz艂 si臋 na czele w bardzo nieczysty spos贸b i potrafi to do艣膰 dobrze wykorzysta膰 w tych czasach.
Chocia偶by brak poszanowania do w艂asno艣ci. Podczas, gdy konto nale偶膮ce przyk艂adowo do 艣p. Rory Neko zosta艂o oficjalnie porzucone, w wypadku tureckiego zmar艂ego G0KTurK'a najpierw aktywni gracze masowo op艂akiwali jego 艣mier膰, a nast臋pnie bezceremonialnie oddali konto innemu obywatelowi kraju. Wymiana trybika jak w dobrej fabryce.
Niestety, obecne nastawienie VV bardzo dobrze oddaje t艂umaczenie 艂aci艅skiej nazwy tego sojuszu. "Biada Zwyci臋偶onym".
Kraje VV, pod tureckim zarz膮dem powierniczym, rozwijaj膮 si臋 poprzez podzia艂 front贸w mi臋dzy sojusznik贸w, podczas gdy sama Turcja posiada na swoim koncie kompromituj膮ce pora偶ki 1v1 z Czechami.(edytowane)
Ostatecznie nawet jedyny zainteresowany gr膮, a nie zliczaniem pieni臋dzy, administrator, zdecydowa艂 si臋 walczy膰 przeciwko VV.
Je艣li tylko uda艂oby si臋 pokaza膰, na jak mocno glinianych nogach stoi turecki kolos, ten si臋 zachwieje, a Turcja ponownie zacznie obiecywa膰 Polsce z艂ote g贸ry.
Tak wygl膮da moja opinia zwi膮zana z Turcj膮.聽 Dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:21
@PhorKILLICK to prosz臋 o pytanie dla @Preparacik
I mam przygotowan膮 kolejn膮 seri臋 wcale nie 艂atwych pyta艅 od wyborc贸w
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:23
Czy podzielasz pogl膮d, 偶e w momencie triumfu VV gra si臋 zako艅czy? Ostatnio coraz wi臋cej graczy zaczyna g艂osi膰 tak膮 tez臋 z powodu jednego sojuszu i masy zwalczaj膮cych si臋 mniejszych pa艅stewek.(edytowane)
Preparacik - Wczoraj o 20:25
My艣l臋, 偶e pr臋dzej czy p贸藕niej dojdzie do jakiego艣 przetasowania, chocia偶by ze wzgl臋du na zbli偶aj膮ce si臋 zmiany surowcowe. Mimo wszystko na razie nie wydaje mi si臋, 偶e gra mia艂aby si臋 zako艅czy膰, ale wszystko jest mo偶liwe, kto wie.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:26
Ok to by艂a 2 runda pyta艅 bezpo艣rednich
wracamy do pyta艅 od wyborc贸w
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Czy nowy prezydent bedzie wyznawal zasade: Najpierw kraj p贸藕niej zas艂ugi dla sojuszu, czy bedzie kontynuowal obecna polityke zas艂ug?
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Czy Preparacik jako jeden z czlonkow rzadu upubliczni rzekome zebranie ktore odbylo sie za zamknietymi drzwiami dla czesci kongresmenow?
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Zebranie po puczu
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Czy zostanie wreszcie og艂oszona konstytua Pa艅stwa ePolskiego?
@Preparacik @PhorKILLICK Kto gotowy odpowiada
Preparacik - Wczoraj o 20:30
Postaram si臋 to wszystko wywa偶y膰, jednak zawsze stara艂em stawia膰 si臋 dobro Polski na pierwszym miejscu. Nie do ko艅ca wiem o kt贸re zebranie chodzi (nie, 偶e by艂o ich du偶o po prostu nie pami臋tam), jak znajd臋 takowe to pomy艣l臋. Nad zbiorem pewnych zasad, mo偶na to nazwa膰 ma艂ym "kodeksem", bo Konstytuacja to za du偶e s艂owo powoli ju偶 pracuj臋.
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:33
1. Tylko w wyj膮tkowych sytuacjach kraj mo偶e by膰 postawiony ni偶ej ni偶 sojusz.
2. Pytanie nie do mnie
3. Je艣li to ja mia艂bym wprowadzi膰 Konstytucj臋, to zosta艂aby wprowadzona ju偶 po wyborach. S臋k w tym, 偶e Konstytucja musi by膰 dzie艂em wielu os贸b. A te osoby s膮 zwykle albo zbyt sk艂贸cone by ze sob膮 dyskutowa膰, albo ignoruj膮ce sprawy polityczne w grze, albo maj膮ce 偶ycie prywatne. By m贸c utworzy膰 takowy dokument, potrzeba przynajmniej 10 godzin dyskusji przy 10 osobach chc膮cych ca艂y czas pracowa膰 przy tej偶e.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:34
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Czy przysz艂y prezydent b臋dzie przyzwala膰 na wymazywanie pa艅stw? Jest to najgorsza forma dominacji!
PRAWDZIWY_PATRIOTA: Czy Preparacik naprawi kurs golda
PRAWDZIWY_PATRIOTA: czy bedzie robic tak jak juka
PRAWDZIWY_PATRIOTA: i wpomopowywac plny mimo sporych zapasow
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:35
Kilka podstawowych zasad da rad臋 okre艣li膰 nawet na pierwszym zebraniu Kongresu po wyborach prezydenckich. Dziwi mnie tylko, 偶e takie podej艣cie nie zosta艂o ustalone wcze艣niej.
Dzi臋kuj臋.
Preparacik - Wczoraj o 20:36
Nie zastanawia艂em si臋 jeszcze nad takimi rzeczami, wymazywanie jest cz臋艣ci膮 gry, za bardzo tego nie pochwalam, ale na kr贸tk膮 met臋 daje satysfakcje. Wymazywanie a okupacja to co innego. Okupacje m贸g艂bym sobie odpu艣ci膰. Kursu golda sam nie naprawi臋, sprawa do przegadania. Dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:37
ambru: Czy bedzie zmniejszana wartosc waluty?
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:37
Tak, b臋d臋 przyzwala膰 na wymazywanie pa艅stw. B臋d臋 jednak kategorycznie przeciwny okupacji ostatniego regionu d艂u偶szej ni偶 72 godziny (dzie艅 odpoczynku + 48 godzin na powstanie)
Preparacik - Wczoraj o 20:39
Chcia艂bym, 偶eby by艂, ale tego si臋 w jeden dzie艅 nie zrobi. Zobaczymy, ustalimy z rz膮dem czy nas sta膰 na to, czy si臋 op艂aca itd.
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:40
Teoretycznie warto艣膰 waluty powinna by膰 jak najwy偶sza, poniewa偶 pokazuje moc danego pa艅stwa. Z drugiej strony jednak administracja przy tworzeniu gry uzale偶nil艂a kilka rzeczy od waluty narodowej. St膮d decyzja o wzmocnieniu/os艂abieniu z艂ot贸wki wymaga艂aby sporej dyskusji.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:40
giovinco10: Pytanie do Phora. Pad艂o has艂o 'kolos na glinianych nogach'. Czy to trafne stwierdzenie po 4 miesi膮cach totalnej dominacji? Jak膮 alternatyw臋 posiadasz dla ePolski?
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:42
Jak to wykaza艂 jeden z zagranicznych graczy, oko艂o 60% aktywnych graczy z Turcji to konta obs艂ugiwane z pomoc膮 botnetu.
Fakt, 偶e Turcja to wykorzustuje bardzo skrz臋tnie
Przez to trz臋sie ca艂ym sojuszem mimo pora偶ek w pojedynk臋 z pa艅stwem spoza czo艂owej pi臋膰dziesi膮tki.
Podczas gdy to oni powinni wsun膮膰 "kurdupla" na drugie 艣niadanie, sami zostali zmuszeni do wycofania si臋.
Przy 70-krotnej przewadze zarejestrowanych kont
Nie m贸wi膮c o 10-krotnej przewadze "aktywnej lacji graczy".
Alternatywa? W tym wypadku alternatyw臋 trzeba by艂oby najpierw samemu zbudowa膰.
Dzi臋kuj臋.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:48
OK
to teraz moje pytanie
Wymie艅 2 wady i 2 zalety twojego kontrkandydata. Wypowiedz si臋 w maksymalnie 4 zdaniach.
Preparacik - Wczoraj o 20:51
Jedn膮 z wad mojego kontrkandydata jest to, 偶e czasami zachowuje si臋 zbyt impulsywnie. Poza tym strasznie lubi by膰 w centrum uwagi, czego skutki czasami s膮 mierne. Zalet膮 na pewno jest to, 偶e jest dobrze znany w grze i potrafi wiele rzeczy za艂atwi膰.
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:54
+ Preparacik jest w grze od pocz膮tku, co pozwala s膮dzi膰 o do艣wiadczeniu w wielu aspektach gry.
聽+ M贸j kontrkandydat sprawia wra偶enie pozytywnie nastawionej osoby do wszystkiego.
聽- Do tej pory rzadko widzia艂em, 偶eby utrzymywa艂 regularn膮 aktywno艣膰 podczas rozm贸w. Ale to tylko moje zdanie.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 20:55
OK
Panowie czas dla Was, kie艂basa wyborcza, obietnice itd itp.
PhorKILLICK - Wczoraj o 20:56
Na kogokolwiek chcecie g艂osowa膰, p贸jd藕cie do urn i nie wyr臋czajcie si臋 multikami.(edytowane)
Preparacik - Wczoraj o 20:59
Czyste wybory i bawimy si臋 dalej. To tylko gra i po to jest, 偶eby艣my czerpali jak膮艣 satysfakcj臋, do tego b臋d臋 d膮偶y艂.
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 21:00
My艣l臋 偶e na tym zako艅czymy dzisiejsz膮 debat臋
Dzi臋kuj臋 wyborcom za pytania
a wam Panowie 偶ycz臋 powodzenia
Preparacik - Wczoraj o 21:01
Dzi臋ki wszystkim obecnym. Trzymajcie si臋, dzi臋ki wielkie @馃拲 MORDOR za poprowadzenie debaty!
juka - Wczoraj o 21:02
o7
馃拲 MORDOR - Wczoraj o 21:05
Pozwol臋 sobie poza debat膮 poinformowa膰, 偶e ca艂y tre艣膰 kt贸ra tu jest tu pozostanie. Kandydaci nie mog膮 ju偶 nic poprawi膰, skasowa膰 czy dopisa膰

Endosar

Giovanno69Giovanno69Giovanno69Giovanno69

Comentarios (3)

Jak wida膰 Preparacik w wi臋kszo艣ci wypowiedzi by艂 niezdecydowany tak jakby faktyczn膮 w艂adz臋 mia艂 sprawowa膰 kto艣 inny. Mo偶e prawdziwy Preparacik sprzeda艂 konto Mordorowi?
jeszcze donate sam sobie daj xd
xD je艣li preparacik by艂 niezdecydowany to phor w og贸le pierdoli艂 trzy po trzy